Saturday, February 14, 2009

Valentine Training

Even though today is one of the romantic days in a year, I went to Omiya to have a training at my school. The meeting time was 10:00 at Omiya station. That was pretty early for me...
The training was eight hours long.
It was an intense training. The structure of our group lesson will change, so I could learn beforehand.

I also met my nice co-workers teachers, so it was a good day...
But, my neck has still been stiff!!
I can't stop taking aspirins everyday. That made me tired!!
I should see a doctor...

2 comments:

Anonymous said...

こんにちは!みきです☆お久しぶりです♪

首、大丈夫ですか??早く良くなってほしいですね><
そして研修お疲れ様です!!

ラフィエットは最近とても暖かかったのですが、今日はまた雪がちらつきました~。
異常気象っぽくて怖いです・・

keiko said...

ミキちゃん、コメントありがとう!!

痛み止め飲んでるとすごく眠くなって(飲んでないときも、いつもそうかもしれないけど。。笑)でも授業の進め方の講義とかは、覚えなきゃいけないことなのでばっちりおきてたんだけど、社長のスピーチの時はかなりうとうとしてて、チェックされてたかも汗。
いいお話をしてくださるんだけど、緊迫感がちょっとでもなくなるとだめなのよね。。

ラフィエットの冬は長いよねー。
でも、今年は特にいい映画が目白押しだから、楽しめるね!
すぐに公開されるし、安いし、混んでないし(東京はすごいよ!!)うらやましいわぁ☆